Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την εξερεύνηση ενός αχαρτογράφητου νησιού; Καλός! Εσείς και οι άλλοι παίκτες έχετε ο καθένας μια ομάδα πέντε επιστημόνων και θέλετε να συλλάβετε είδη ζώων ώστε να μπορείτε να τα μελετήσετε — και, φυσικά, να κερδίσετε πόντους.
Ο πίνακας παιχνιδιού στο La Isla αποτελείται από ένα σύνολο πλακιδίων παράξενου σχήματος που τοποθετούνται σε κυκλική διάταξη γύρω από ένα κεντρικό πολυγωνικό πλακίδιο. Τριάντα πέντε μάρκες ζώων (επτά ο καθένας από τους πέντε τύπους) τοποθετούνται τυχαία σε θέσεις με αριθμό 2, 3 και 4 στον πίνακα παιχνιδιού. αυτοί οι αριθμοί ισοδυναμούν με τον αριθμό των στρατοπέδων που περιβάλλουν αυτούς τους χώρους.
Σε μια στροφή, ένας παίκτης έχει τρία φύλλα που τα τοποθετεί κλειστά στα κενά Α, Β και Δ στην οθόνη του φύλλου του. Όλοι οι παίκτες αποκαλύπτουν τις κάρτες τους Α ταυτόχρονα και, στη συνέχεια, τοποθετήστε τις σε μία από τις τρεις θέσεις στο επάνω μέρος της οθόνης τους. Η εικόνα που απεικονίζεται στο επάνω μέρος αυτής της κάρτας δείχνει την ειδική ισχύ που διαθέτει ο κάτοχος αυτής της κάρτας. Μόλις ένας παίκτης γεμίσει και τις τρεις θέσεις στην οθόνη του, τα μελλοντικά φύλλα που τοποθετούνται με την ενέργεια A καλύπτουν ένα υπάρχον φύλλο.
Αφού αποκαλύψουν τα φύλλα στις θέσεις Β τους ταυτόχρονα, οι παίκτες συλλέγουν τα αγαθά που απεικονίζονται στην κάτω αριστερή γωνία του ατομικού τους φύλλου.
Κάθε παίκτης με τη σειρά του τοποθετεί έναν από τους επιστήμονές του σε ένα στρατόπεδο, πληρώνοντας πρώτα δύο πόρους του τύπου που ταιριάζουν με αυτό το στρατόπεδο. (Εάν όλοι οι επιστήμονες ενός παίκτη είναι στο ταμπλό, μετακινεί έναν από αυτούς τους επιστήμονες.) Εάν η παίκτρια έχει τώρα έναν επιστήμονα σε κάθε στρατόπεδο που περιβάλλει έναν χώρο ζώων, παίρνει αυτό το πλακίδιο ζώου, κερδίζοντας πόντους για αυτό, όπως σημειώνεται στον πίνακα (4, 3 ή 2 βαθμοί).
Τέλος, η κάρτα στην υποδοχή D αυξάνει την αξία ενός ζώου. Εσείς (και μόνο εσείς!) κερδίζετε αμέσως έναν πόντο ανά ζώο του τύπου που ανεβήκατε στην κλίμακα. Εάν δεν έχετε ένα ζώο αυτού του τύπου, δεν λαμβάνετε πόντους. Κάθε ζώο έχει ένα κατώφλι πόντων, έτσι ώστε αν μετακινήσετε ένα ζώο προς τα πάνω, ας πούμε, τέσσερις φορές, κάθε ζώο αυτού του τύπου αξίζει έναν επιπλέον πόντο στο τέλος του παιχνιδιού. Η κλίμακα ανεβαίνει στο πέντε, ώστε κάθε ζώο να μπορεί να αξίζει πέντε βαθμούς στο τέλος του παιχνιδιού. Όταν το άθροισμα αυτών των τιμών και για τα πέντε ζώα ισούται με επτά, εννέα ή έντεκα (με βάση τον αριθμό των παικτών), το παιχνίδι τελειώνει στο τέλος του γύρου. Στη συνέχεια, οι παίκτες υπολογίζουν την τελική τους βαθμολογία για να δουν ποιος κερδίζει.
Παίκτες: 2-4
Χρόνος παιχνιδιού: 30-60 λεπτά
Ηλικία: 10+