1:35 M4A3E8 Sherman "Fury" - 6529 Italeri

Price
39,99
Διαθεσιμότητα:
Μη Διαθέσιμο
Κωδικός Προϊόντος:
ITAL6529S
Ευρετήριο Κατασκευαστών
Italeri

Share

1:35 M4A3E8 Sherman "Fury" - 6529 Italeri

Το M4 Sherman ήταν αμερικανικό μέσο βαρέων βαρών του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Τα πρώτα πρωτότυπα κατασκευάστηκαν το 1941 και η σειριακή παραγωγή συνεχίστηκε την περίοδο 1942-1945. Συνολικά, δημιουργήθηκαν περίπου 49.000 αντίγραφα αυτού του τανκ όλων των εκδόσεων, γεγονός που το καθιστά ένα από τα πιο παραγόμενα άρματα μάχης του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και το πιο σημαντικό τανκ στον εξοπλισμό των Συμμαχικών στρατών κατά τη διάρκεια αυτής της σύγκρουσης. Το M4 Sherman τροφοδοτήθηκε από μια έκδοση με έναν κινητήρα του M4A1 Continental R 975 C4 με ισχύ 400 ίππων . Ο οπλισμός του οχήματος ήταν -ανάλογα με την έκδοση- ένα πυροβόλο Μ3 των 75 χλστ. ή ένα πυροβόλο Μ1 των 76 χλστ. ή ένα οβιδοβόλο Μ4 των 105 χλστ. και δύο πολυβόλα Browning1919A των 7,62 χλστ.

Το M4 Sherman αναπτύχθηκε ως ο διάδοχος των αρμάτων Μ2 και Μ3, αν και χρησιμοποίησε πολλά από τα εξαρτήματα του τελευταίου. Πρώτα απ 'όλα, χρησιμοποίησε μόνο ένα ελαφρώς αλλαγμένο πλαίσιο του αυτοκινήτου M3 Lee. Κατά τον σχεδιασμό του M4 Sherman, η έμφαση δόθηκε κυρίως στο να παίξει το ρόλο ενός οχήματος υποστήριξης πεζικού και όχι να πολεμήσει τα εχθρικά άρματα μάχης - αυτός ήταν ο ρόλος των αμερικανικών καταστροφέων τανκ. Εικαζόταν μόνο πιθανές συγκρούσεις με τα κάρα Pz.Kpfw III και Pz.Kpfw IV. Σημαντικό ρόλο έπαιξε επίσης η μαζική παραγωγή του νέου τανκ και το χαμηλότερο δυνατό κόστος παραγωγής. Το αποτέλεσμα ήταν ένα άρμα με καλό οπλισμό για το 1942 και τις αρχές του 1943, μέτρια θωράκιση, αλλά με κεκλιμένη μπροστινή πλάκα, αλλά και με κακή ευελιξία και - ειδικά στις πρώτες εκδόσεις - πολύ επιρρεπή στη φωτιά ως αποτέλεσμα πρόσκρουσης στο χώρο του κινητήρα. Ταυτόχρονα όμως δημιουργήθηκε ένα τανκ που θα μπορούσε να είναι πραγματικά μεγάλης κλίμακας παραγωγής και να είχε σημαντικές δυνατότητες εκσυγχρονισμού. Πολλές εκδόσεις ανάπτυξης δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια της σειριακής παραγωγής Μ4 Σέρμαν. Χρονολογικά η πρώτη ήταν η έκδοση M4A1 που είχε ήδη χυτή θωράκιση. Ένα άλλο - το M4A2 - είχε συγκολλημένη θωράκιση και έναν νέο κινητήρα General Motors 6460 με 375-410 ίππους, αλλά πολύ λιγότερο επιρρεπείς σε πυρκαγιά. Υπήρχε επίσης μια έκδοση του M4A3 οπλισμένη με όπλο των 105 mm και τροφοδοτούμενη από κινητήρα Ford GAA χωρητικότητας 450 HP. Με βάση την έκδοση M4A3, υπήρχαν δύο εκδόσεις: η M4A3E2 Jumbo με ενισχυμένη θωράκιση και η M4A3E8 με το πυροβόλο HVSS και 76 χλστ. Μια ενδιαφέρουσα έκδοση ανάπτυξης ήταν επίσης το T34 Calliope με τοποθετημένους πυραύλους που δεν καθοδηγούνται στον πυργίσκο. Το M4 Sherman προμηθεύτηκε επίσης σε τεράστιους αριθμούς τους Βρετανούς και τον Κόκκινο Στρατό. Ο πρώτος ανέπτυξε μια έκδοση του Firefly βασισμένη σε αυτό, με ένα εξαιρετικό αντιαρματικό πυροβόλο 17 λιβρών. Κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, τα άρματα μάχης M4 Sherman πολέμησαν στη Βόρεια Αφρική (1942-1943), στην Ιταλία (1943-1945), στις μάχες στη Νορμανδία, τη Γαλλία και τη Δυτική Γερμανία (1944-1945), αλλά και στον Ειρηνικό ή στις τάξεις. Ο Κόκκινος Στρατός στο Ανατολικό Μέτωπο. Μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, το M4 Sherman χρησιμοποιήθηκε σε πολλές χώρες, όπως η Αργεντινή, το Βέλγιο, η Ινδία, το Ισραήλ, η Ιαπωνία, το Πακιστάν και η Τουρκία. Πήρε επίσης μέρος σε πολλές συγκρούσεις μετά το 1945, συμπεριλαμβανομένου του ινδο-πακιστανικού πολέμου του 1965 και του πολέμου των έξι ημερών του 1967.

ΠαραγωγόςItaleri

Κωδικός προϊόντοςita6529

Βάρος:0.48 kg

Ean:8001283065290

Κλίμακα1:35

Προσθήκη στον κατάλογο:17.12.2015

Ετικέτες:

Γράψτε μια αξιολόγηση