Revell: 1:144 Eurofighter Typhoon - RAF

Price
11,99
Διαθεσιμότητα:
Διαθέσιμο
Κωδικός Προϊόντος:
REVE03796
Ευρετήριο Κατασκευαστών
Revell

Share

Revell: 1:144 Eurofighter Typhoon - RAF

ΠαραγωγόςRevell

Κωδικός προϊόντοςrev03796

Βάρος:0.14 kg

Ean:4009803037967

Κλίμακα1:144

ΕπιγραφέςEurofighter-Typhoon

Το Eurofighter Typhoon ή EF-2000 είναι ένα έργο μιας κοινοπραξίας που αποτελείται από τρεις εταιρείες: την Alenai Aeronautica, την BAE Systems και την EADS. Το Eurofighter τεσσάρων εθνών είναι σχεδιασμένο με χαμηλά φτερά δέλτα με ουρά μπροστά στην πάπια. Το πρωταρχικό του καθήκον είναι να διεξάγει εναέριες μάχες και να επιτίθεται από πέρα από το οπτικό πεδίο. Μπορεί επίσης να επιτεθεί σε επίγειους στόχους. Το Eurofighter χαρακτηρίζεται από υψηλή ευελιξία στις υπερηχητικές πτήσεις. Οι σύγχρονοι κινητήρες του επιτρέπουν να πετάει με υπερηχητική ταχύτητα χωρίς τη χρήση μετα καυστήρα. Το Typhoon είναι οπλισμένο με εσωτερικό πυροβόλο Mauser BK27 των 27 mm. Σε δεκατρείς κόμβους κάτω από πτέρυγα (4 + 4) και κάτω από την άτρακτο (5), BVRAAM (πύραυλος αέρος-αέρος, επιτιθέμενος εκτός οπτικού πεδίου), ASRAAM (προηγμένος πύραυλος αέρος-αέρος), πύραυλοι καταιγίδας (αέρα- στο έδαφος) μπορεί να συνδεθεί Σκιά ή Ταύρος. Το οπλοστάσιο Typhoon περιλαμβάνει επίσης τους πυραύλους αέρος-εδάφους Brimstone και DWS 37 και βόμβες δέσμης λέιζερ (απαιτείται προσδιορισμός στόχου λέιζερ). Το ενσωματωμένο σύστημα ελέγχου όπλων παρακολουθεί, δοκιμάζει και εκτοξεύει το οπλοστάσιο που είναι προσαρτημένο κάτω από τα φτερά. Ο στόχος EF-2000 είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα ανίχνευσης και παρεμβολής ηλεκτρομαγνητικών εκπομπών (ESM / ECM) που ονομάζεται DASS, αποτελείται από ενεργές κεφαλές παρεμβολής, κεραίες ανίχνευσης εκπομπών, μπροστινούς και πίσω σταθμούς προειδοποίησης (RWR) και θερμικό (έκλαμψη) και ραντάρ. Σύστημα εκτόξευσης (δίπολα). Η ανίχνευση / παρακολούθηση εκτελείται (όμοια με το ρωσικό MiG-29) από δύο συστήματα. Ο πρώτος είναι ένας θερμικός αισθητήρας με όψη προς τα εμπρός (FLIR) που λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα θερμικής ανίχνευσης και παρακολούθησης IRST. Το δεύτερο ζευγάρι μάτια είναι φυσικά το multitask Doppler ραντάρ ECR 90, που λειτουργεί στη ζώνη X. Κατασκευάζεται από την κοινοπραξία Euroradar που αποτελείται από τη βρετανική εταιρεία Marconi Electronic Systems, ENOSA από την Ισπανία, FIAR από την Ιταλία και Daimler Chrysler. Aerospace (DASA) από τη Γερμανία. Ο πιλότος του Eurofighter κάθεται σε ένα πιλοτήριο εξοπλισμένο με φωνητικό έλεγχο. Επιπλέον, υπάρχουν περίπου 25 κουμπιά ελέγχου στο γκάζι και το ραβδί. Οι πληροφορίες παρουσιάζονται στην πολυ λειτουργική ανακλαστική οθόνη MHUD και στις τρεις έγχρωμες πολυ λειτουργικές οθόνες MHDD στην κονσόλα. Συμπληρώνεται από το σύστημα παρουσίασης με κράνος HMS. Χρησιμοποιήθηκε καρέκλα εκτίναξης Martin Baker Mk16A τύπου 0-0. Καθώς το αεροσκάφος είναι στατικά ασταθές, ο ενσωματωμένος υπολογιστής ελέγχεται απευθείας από τις επιφάνειες ελέγχου και τη μηχανοποίηση αεροτομής μέσω ενός ψηφιακού συστήματος fly-by-wire. Το EFA τροφοδοτείται από δύο κινητήρες εκτόξευσης διπλής ροής Eurojet EJ200, ο καθένας από τους οποίους παρέχει 60 kN ώσης και 90 kN μετακαυστήρες ο καθένας. Οι κινητήρες ελέγχονται ψηφιακά. Τεχνικά στοιχεία: Μέγιστη ταχύτητα: 2.124 km/h, ταχύτητα ανάβασης: 315 m/s, μέγιστη οροφή 19.812 m, μέγιστη εμβέλεια: 3.790 km, οπλισμός: σταθερό - 1 πυροβόλο Mauser, διαμέτρημα 27 mm, αναρτημένο - έως 7.500 kg.

Ετικέτες:

Γράψτε μια αξιολόγηση